Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ease

Regulamin sklepu internetowego jest udostępniony bezpłatnie pod adresem ease.com.pl/regulamin-sklepu . Regulamin można bezpłatnie pobrać i zapisać na dysku.

Sklep jest prowadzony przez ease Maria Żalikowska, adres: Chełmska 16/2 00-725 Warszawa,
NIP: 9662055080, REGON: 389964469. Wszystkie osoby pragnące uzyskać informacje na temat zasad funkcjonowania sklepu mogą skontaktować się ze Sprzedającym pod adresem email: kontakt@ease.com.pl.

1. DEFINICJE

  1. Cena – zawiera podatek VAT i wyrażona jest w złotych polskich. Cena zależy od wartości oraz liczby zamówionych produktów.
  2. Sprzedający – ease Maria Żalikowska, adres: Chełmska 16/2 00-725 Warszawa, NIP: 9662055080, REGON: 389964469
  3. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której szczególne przepisy przyznają zdolność prawną, dokonująca zakupów w Sklepie.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, bądź inna osoba, wobec której przepisy prawa nakazują stosowanie przepisów dotyczących Konsumenta.
  5. Koszyk – funkcjonalność Sklepu umożliwiająca weryfikację produktów wybranych przez Kupującego do zakupu oraz modyfikację liczby produktów.
  6. Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami stanowiącymi jego integralną część.
  7. Sklep – prowadzony przez Sprzedającego sklep internetowy, pod adresem ease.com.pl
  8. Operator płatności – dostępny system pośredniczący przy realizacji płatności za zamówione produkty dostępny każdorazowo do wyboru przez Kupującego podczas składnia zamówienia.
  9. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej, np. ebooki, pliki PDF, nagrania audio lub wideo.
  10. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Kupującemu na tworzenie, przetwarzanie lub przechowywanie danych w formie cyfrowej albo dostęp do takich danych (np. kurs online).
  11. Produkt – oznacza zarówno Produkt fizyczny, jak i Treść cyfrową lub Usługę cyfrową, chyba że z kontekstu wynika inaczej.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Każda osoba korzystająca ze Sklepu zobowiązana jest zapoznać się z treścią Regulaminu. Korzystanie ze Sklepu następuje na podstawie Regulaminu i obowiązujących przepisów prawa.
  • Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności: dostęp do podglądu produktów, składanie zamówień na produkty, dokonywanie płatności za zamówione produkty, zasady odstąpienia od umowy, składanie i obsługa reklamacji.
  • Korzystanie ze Sklepu wymaga posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny w aktualnej wersji, a także zainstalowanie na urządzeniu, o którym mowa w powyżej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet.
    Do korzystania z niektórych funkcjonalności Sklepu, niezbędne może być posiadanie poczty elektronicznej.
  • Korzystanie ze Sklepu oraz korzystanie z sieci Internet, nawet pomimo systemów zabezpieczających przed nieuprawnionym oddziaływaniem osób trzecich, może wiązać się ze szczególnymi zagrożeniami takimi jak m.in.:
  • złośliwe oprogramowanie;
  • programy śledzące działania użytkownika sieci;
  • phishing;
  • programy szpiegujące;
  • włamania do systemu teleinformatycznego z użyciem narzędzi hakerskich jak exploit czy rootkit.
  • W celu uniknięcia powyższych zagrożeń urządzenia elektroniczne wykorzystywane w celu podłączenia do sieci Internet powinny być zaopatrzone w program antywirusowy.
  • Ochronę przed zagrożeniami zapewniają również:
  • zapory sieciowe,
  • regularna aktualizacja oprogramowań,
  • regularne skanowanie systemu programem antywirusowym,
  • szyfrowanie transmisji danych,
  • nieotwieranie wiadomości elektronicznych niewiadomego pochodzenia,
  • używanie legalnych programów i aplikacji,
  • instalacja programów prewencyjnych do wykrywania i zapobiegania włamaniom.
  • Korzystanie ze Sklepu, w szczególności składanie zamówień wymaga posiadania poczty elektronicznej.
  • Składanie zamówień na produkty możliwe jest po podaniu odpowiednich danych, niezbędnych do realizacji zamówienia.
  • Zabronione jest dostarczanie przez osoby odwiedzające Sklep treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje, jak również jakiekolwiek aktywności, które mogłyby negatywnie wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów. Uprawnienie, o którym mowa zdaniu poprzedzającym, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
  • Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące Kupującego będącego Konsumentem stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, (wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez takiego przedsiębiorcę działalności gospodarczej udostępnionego w CEIDG i numerów PKD).
  • Wobec podmiotów, o których mowa w 2.11 nie znajdują zastosowania art. 558 § 1 zdanie drugie Kodeksu cywilnego, art. 563 Kodeksu cywilnego oraz art. 567 § 2 Kodeksu cywilnego oraz pkt. 7.6 i 7.7 niniejszego Regulaminu.

3. ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI

  • Informacje o produktach dostępnych w Sklepie stanowią wyłącznie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  • Kupujący może dokonać zamówienia na produkty bezpośrednio na stronie internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę̨, z zastrzeżeniem zakazów lub ograniczeń́ handlu wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
  • Zamówienia na produkty Kupujący może złożyć po podaniu w formularzu danych wymaganych do realizacji zamówienia.
  • Płatność za zamówienie odbywa się na końcu procesu składania zamówienia za pośrednictwem dostępnych Operatorów płatności.
  • W celu złożenia zamówienia na produkt Kupujący powinien:
  • wybrać produkt/y;
  • kliknąć przycisk „Dodaj do Koszyka”,
  • zweryfikować liczbę produktów w Koszyku,
  • kliknąć przycisk „Przejdź do płatności”, aby przejść do wyboru sposobu dostawy i płatności za zamówienie,
  • prawidłowo i kompletnie uzupełnić formularz, uzupełniając go o wymagane dane
  • wybrać sposób dostawy oraz płatności,
  • wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia (jeżeli Kupującemu ma zostać wystawiona faktura VAT),
  • zapoznać się podsumowaniem zamówienia, niniejszym Regulaminem oraz zaakceptować jego postanowienia,
  • złożyć zamówienie wraz z obowiązkiem dokonania opłaty za pośrednictwem wybranego sposobu płatności za pomocą przycisku „Zamawiam i płacę”.
  • Po kliknięciu przycisku „Zamówienie” Kupujący zostanie przekierowany na stronę, na której Kupujący wybiera sposób dostawy oraz płatności za zamówienie, a następnie zostaje przekierowany do strony zawierającej podsumowanie zamówienia. W podsumowaniu zamówienia Sprzedający wskaże w szczególności: nazwę i ilość produktów, całkowity koszt zamówienia oraz sposób i przewidywany czas realizacji zamówienia, wybrany sposób dokonania zapłaty, dane Sprzedającego.
  • Informacje o: odpowiedzialności Sprzedającego za jakość świadczenia i dostarczenia produktów bez wad; sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy wraz z podaniem wzoru formularza odstąpienia; ewentualnym braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Praw Konsumenta w sytuacjach tam opisanych; obowiązku poniesienia kosztów zwrotu rzeczy w przypadku wykonania prawa odstąpienia; o procedurze składania i rozpatrywania reklamacji oraz możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur znajdują się w niniejszym Regulaminie.
  • Kupujący zobowiązany jest sprawdzić poprawność wprowadzonych danych i dokonać ich ewentualnej modyfikacji oraz zapoznać się z informacjami widniejącymi w podsumowaniu zamówienia. W przypadku podania przez Kupującego błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu produktu.
  • Poprzez akceptację Regulaminu, o której mowa powyżej Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie faktury w formie elektronicznej. Kupujący może zrezygnować z otrzymania faktury w formie elektronicznej, wysyłanej na adres e-mail wskazany w procesie składania zamówienia. W tym celu Kupujący powinien wysłać e-mail na adres kontakt@ease.com.pl z prośbą o wysyłanie faktury w formie papierowej na adres Kupującego.
  • Po zapoznaniu się z podsumowaniem zamówienia oraz weryfikacji wprowadzonych przez Kupującego danych, Kupujący składa i opłaca zamówienie poprzez kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę”. Kliknięcie tego przycisku pociąga za sobą obowiązek zapłaty ceny w sposób wybrany przez niego na etapie wyboru sposobu płatności. Kupujący może zostać przekierowany na stronę internetową podmiotu, który realizuje płatność.
  • W przypadku zamówień obejmujących Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, Kupujący zobowiązany jest – przed złożeniem zamówienia – do wyrażenia zgody na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz do przyjęcia do wiadomości, że w takim przypadku traci prawo odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta.
  • Po kliknięciu przez Kupującego przycisku „Zamawiam i płacę”, Kupujący otrzyma na adres email wskazany w formularzu zamówienia wiadomość z potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży zatytułowaną „Twoje zamówienie zostało zrealizowane” oraz przyjęciem zamówienia do realizacji, podsumowaniem zamówienia wraz z informacjami, o których mowa w ust. 3.7 powyżej, jak również niniejszy Regulamin. Umowa sprzedaży zawarta jest w języku polskim.
  • Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po potwierdzeniu przez Operatora płatności wykonania pełnej płatności.
  • Kupujący jest obowiązany jest do zapłaty ceny. W przypadku braku dokonania płatności Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, o czym niezwłocznie poinformuje Kupującego za pośrednictwem wiadomości email zatytułowanym „Odstąpienie od umowy” na adres poczty elektronicznej wskazanej przez Kupującego w formularzu zamówienia.
  • Przy odbiorze przesyłki z produktem, Kupujący powinien sprawdzić przesyłkę, a w szczególności jej opakowanie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub samego opakowania, Kupujący może odmówić odbioru przesyłki i powinien zwrócić się do podmiotu realizującego dostawę o sporządzenie protokołu szkody. Niniejszy punkt nie ogranicza ani nie wyłącza żadnych uprawnień Konsumentów, które przysługują im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  • 3A. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ TREŚCI CYFROWYCH I USŁUG CYFROWYCH
  • Realizacja zamówienia na Treść cyfrową lub Usługę cyfrową następuje poprzez wysłanie na adres e-mail wskazany przez Kupującego podczas składania zamówienia linku umożliwiającego dostęp do tej Treści lub jej pobranie. W przypadku Kupującego posiadającego Konto w Sklepie, Treść cyfrowa/Usługa cyfrowa może zostać również udostępniona bezpośrednio na Koncie.
  • Dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej następuje niezwłocznie po zawarciu Umowy, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Sprzedający, przed złożeniem zamówienia, wyraźnie poinformuje Kupującego o innym terminie dostarczenia – zamieszczając odpowiednią informację w opisie danej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej. W takim przypadku obowiązuje termin wskazany w opisie.
  • Świadczenie Usługi cyfrowej (np. kurs online) następuje w terminie wskazanym przez Sprzedającego.
  • W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających dostarczenie Treści cyfrowej lub wykonanie Usługi cyfrowej w umówionym terminie, Sprzedający niezwłocznie poinformuje Kupującego o nowym przewidywanym terminie realizacji. W przypadku braku akceptacji nowego terminu, Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy bez ponoszenia kosztów.
  • Limit pobrań Treści cyfrowej przeznaczonej do pobrania wynosi 3.
  • Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe mogą być udostępniane na czas określony lub nieokreślony. W przypadku ograniczenia czasu dostępu, informacja o okresie dostępności zostanie wyraźnie wskazana w opisie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, przed złożeniem zamówienia.
  • Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w momencie, gdy Kupujący lub wskazane przez niego urządzenie uzyskało dostęp do treści lub do środka umożliwiającego jej pobranie.
  • Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w momencie, gdy Kupujący lub wybrane przez niego fizyczne lub wirtualne urządzenie uzyskało do niej dostęp.
  • W przypadku braku dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej zgodnie z zawartą Umową, Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może wezwać Sprzedającego do jej niezwłocznego dostarczenia. Jeżeli Sprzedający nie dostarczy Treści lub Usługi również w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Kupujący ma prawo do odstąpienia od Umowy.
  • Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może również odstąpić od Umowy bez uprzedniego wezwania, jeżeli:
    a) z oświadczenia Sprzedającego lub z okoliczności wynika, że Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa nie zostanie dostarczona,
    b) strony wyraźnie uzgodniły termin dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, który miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedający nie wywiązała się z tego obowiązku.
  • Sprzedający może dokonywać zmian Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która nie jest dostarczana jednorazowo, o ile zmiana nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową. Zmiany mogą być wprowadzone wyłącznie z uzasadnionych przyczyn, takich jak: a) usunięcie błędów, b) zmiany w przepisach prawa lub ich interpretacji, c) uzasadniona potrzeba Kupującego.
  • Zmiany Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, o których mowa w ust. 11, mogą być dokonane pod następującymi warunkami:
    a) Kupujący nie ponosi żadnych kosztów związanych ze zmianą,
    b) Sprzedający informuje Kupującego o zmianie w sposób jasny i zrozumiały,
    c) w przypadku, gdy zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp do Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej lub możliwość korzystania z niej – Sprzedający informuje o tym Kupującego z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem, wysyłając wiadomość na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia, określając zakres i termin zmiany oraz przysługujące Kupującemu prawa,
    d) Kupujący ma prawo wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany lub od momentu poinformowania o niej (jeżeli nastąpiło później),
    e) uprawnienie, o którym mowa w lit. d) powyżej, nie przysługuje, jeżeli Sprzedający zapewni Kupującemu możliwość korzystania z Treści cyfrowej/Usługi cyfrowej w dotychczasowym, niezmienionym stanie – bez dodatkowych kosztów.


4. PRAWO KONSUMENTÓW DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w art. 27 Praw Konsumentów, w terminie 14 dni od dnia objęcia produktu w posiadanie. Pouczenie o odstąpieniu znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
  • Dla zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres email kontakt@ease.com.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedającego (data stempla pocztowego). W przypadku wysłania oświadczenia na adres mailowy wskazany w zdaniu poprzedzającym Sprzedający prześle Kupującemu będącym Konsumentem wiadomość email z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  • Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się w załączniku nr 2. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
  • Konsument ma obowiązek zwrócić produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu na adres siedziby Sprzedającego, przed jego upływem.
  • Bezpośrednie koszty zwrotu produktów spoczywają na Konsumencie. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cechy i funkcjonowania.
  • Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta, Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli realizacja świadczenia (tj. dostarczenie produktu cyfrowego w formie pliku) rozpoczęła się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5. REKLAMACJE

  • Sprzedający ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
  • Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Kupującemu będącego Konsumentem.
  • Reklamacje mogą być składane przez Kupujących elektronicznie na adres kontakt@ease.com.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedającego, z dopiskiem „Reklamacja” w tytule maila/na kopercie listu.
  • Reklamacja powinna zawierać: dane Kupującego wystarczające do kontaktu, informacje wystarczające do identyfikacji produktu, którego dotyczy reklamacja oraz treść samej reklamacji. Reklamacja powinna zawierać wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania Kupującego.
  • W przypadku reklamacji złożonej przez Kupującego będącego Konsumentem, Sprzedający udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  • Uwzględniając reklamację Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego, będącego Konsumentem wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę produktu usunie. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedający zwróci Kupującemu należność niezwłocznie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Działania Sprzedającego zawarte w pkt. 5.7 powyżej nie wpływają na możliwość złożenia przez Kupującego będącego Konsumentem oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego.
  • Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi – odstępuje od umowy lub żąda wymiany rzeczy na wolną od wad, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedającego.
  • Reklamacje dotyczące produktów cyfrowych rozpatrywane są na zasadach ogólnych. Kupujący może zgłosić np. brak możliwości pobrania pliku, nieprawidłowy format lub uszkodzony plik.
  • Jakiekolwiek postanowienia niniejszego pkt. 5 nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Kupujących będących Konsumentami przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa. 

6. POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o zasadach ochrony prywatności są zawarte odrębnym dokumencie dostępnym pod adresem:
ease.com.pl/privacy-policy/

 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w szczególności w przypadku: zmiany przepisów prawa wpływających na wzajemne prawa i obowiązki umowy zawieranej pomiędzy Kupującym a Sprzedającym lub zmiany interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów; zmiany sposobu świadczenia usług spowodowaną względami technicznymi lub technologicznymi, biznesowymi lub bezpieczeństwa; zmiany zakresu i/lub świadczenia usług, do których stosują się postanowienia Regulaminu poprzez wprowadzenie nowych lub wycofanie przez Sklep dotychczasowych usług; konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich; zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie.
    • Informacja o zmianie Regulaminu zostanie zamieszczona na stronie głównej Sklepu na 7 dni przed wejściem w życie nowej wersji Regulaminu.
    • Do zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Kupującego.
    • We wszystkich sprawach dotyczących korzystania z Sklepu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
    • Zdjęcia asortymentu produktów widoczne na stronie Sklepu są wyłącznie wizualizacją produktu. Każdy z produktów fizycznych wykonany jest ręcznie z użyciem naturalnych materiałów takich jak drewno, olej konserwujący, farba, w związku z czym może posiadać indywidualne cechy (sęki, słoje, kolor), niebędące wadami fizycznymi. Kupującemu będącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
    • Konsumentom przysługuje nadto możliwość skorzystania z sądowych oraz pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń np. przed polubownymi sądem konsumenckim, funkcjonującym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, właściwym ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedający. Szczegółowe informacje można znaleźć pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
    • Dodatkowo, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z 21 maja 2013 r. sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia WE nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Konsumentom przysługuje prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W celu skorzystania z możliwości polubownego rozwiania sporów konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.
    • Regulamin nie wyłącza ani nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumentów, które przysługują im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi konsumentom określone uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
    • Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.


ZAŁĄCZNIK NR 1

Pouczenie o odstąpieniu od umowy dotyczącej sprzedaży jednej rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy: mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedającego:
ease Maria Żalikowska
ul. Chełmska 16/2
00-725 Warszawa
lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@ease.com.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Produkt należy odesłać na adres:
Maria Żalikowska
ul. Marymoncka 6/8
01-869 Warszawa

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Opowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

ZAŁĄCZNIK NR 2

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Do: Maria Żalikowska
ul. Marymoncka 6/8
01-819 Warszawa

lub na adres email: kontakt@ease.com.pl

Uwaga: Powyższy formularz nie ma zastosowania do umów o dostarczanie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, jeżeli Kupujący wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i został poinformowany o utracie tego prawa.

Shopping Cart